Javasolt a kormányablakokban és kormányhivatali ügyfélszolgálatokon még december 22. előtt elintézni az előre tervezhető ügyeket.
A december 27-29. közötti igazgatási szünet alatt, korlátozott nyitvatartással országszerte 22 kormányablak és a Központi Okmányiroda fogadja az ügyfeleket. Ügyintézés előtt érdemes a kormányhivatalok honlapján tájékozódni a rendkívüli nyitvatartásokról.
A két ünnep közötti három munkanapon vármegyénként egy, a fővárosban három kijelölt kormányablakban az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség 9-14 óra között:
- Személyi igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés;
- Lakcím ügyintézés;
- Ügyfélkapu regisztráció;
- NEK-regisztráció;
- Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;
- TAJ kártya másolat kiadása.
- Rendszeres létfenntartási támogatás iránti kérelem beadása.
A december 27-29. közötti igazgatási szünet alatt 9 és 14 óra között az alábbi helyszíneken lesz ügyfélfogadás térségünkben:
Komárom-Esztergom vármegye:
Tatabánya
Forrás: kormanyhivatalok.hu
Be the first to comment on "Kormányablak ügyintézés az ünnepi időszakban"