/A kép illusztráció – Fotó:Pixabay/
Az Oroszlányi Ingatlankezelő és Hasznosító Zrt. az alábbi közleményt adta ki ma reggel közösségi oldalán – idézzük:
„Társaságunkhoz és az Önkormányzathoz is rendre érkeznek lakossági bejelentések, panaszok a városban tapasztalható éjszakai világítással kapcsolatban.
Ezek egy része jogosan érkezik hozzánk, azonban – nem egy esetben – olyan hiányosságokat kérnek tőlünk számon, amelyek nem tartoznak hatáskörünkbe. Ilyenek például a vasúti átjárók, felüljárók lámpaoszlopos megvilágításával kapcsolatos jelzések (Bokodi út és Dózsa György út). De vannak olyan területek is, ahol a Vért, vagy más gazdaság társaság az üzemeltető.
Mindezektől függetlenül a hozzánk bejelentett hibákat továbbítjuk az illetékesekhez. Ezek javítását vagy az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. (szakasz- és rendszerhibák) munkatársai, vagy az Önkormányzat által pályázati eljárás során kiválasztott vállalkozók, vagy az érintett terület tulajdonosa végzi.
A városi közvilágítással kapcsolatos hibákat, rendellenességeket továbbra is tegyék meg a következő bejelentési lehetőségeket használva:
OroszlányApp, vagy info@oihzrt.hu, vagy a 34/560-025 telefonszámon.
Sajnos – rajtunk kívülálló okok miatt – a javítási munkák több esetben elhúzódnak, ezért szíves türelmüket és megértésüket kérjük!”
Forrás:Facebook
Elmúlt évben is és idén is többször jeleztem több helyen is, telefon, email, egy bizonyos lámpa hibáját. Hogy elhúzodik a javítás? Több hónapra van szükség 3,4 hó, hogy megjavitsanak egy lámpát? E-mailre nem is reagált senki még csak annyit sem hogy olvastuk, rendben. Most meg az az érdekes, amíg a diszkivilágitást ki nem kapcsolták, addig égett a lámpa, most meg nem.lehet nagy baja csak vissza kéne kapcsolni!