Ügyintézés Komárom-Esztergom vármegyében 2024. december 30. és 2025. január 1. napja közötti időszakban:
Az igazgatási szünet időtartama alatt Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal az alábbi ügyintézési lehetőségeket biztosítja.
Kormányablakok
A tatabányai kormányablakban az igazgatási szünet alatt is van lehetőség személyi okmányokkal (személyi igazolvány, vezetői engedély, útlevél) gépjármű ügyekkel kapcsolatos ügyintézésekre. Az ügyfélfogadás személyes megjelenéssel, sorszámmal és előzetes időpontfoglalás alapján is biztosított. Az egyéb, kormányablakban benyújtható (családtámogatás, egészségbiztosítás, nyugdíjbiztosítás stb.) kérelmek esetében kizárólag az igények érkeztetésére kerül sor. Ezekben az esetekben a továbbítás az eljárásra jogosult hatósághoz az igazgatási szünetet követő első munkanapon történik.
Az alábbi ügyfélszolgálat fogadja az ügyfeleket:
Tatabánya, Bárdos László utca 2. | december 30. 8:00-12:00 december 31. 8:00-12:00 A többi napon zárva tart. Gépjármű Ügyintézési Pont: zárva tart.Telefon: 06-34/795-602; 06-34/795-673. Email: kormanyablak.tatabanya@komarom.gov.hu |
Időpontfoglalás a Kormányablakba:
A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a „Bejelentkezés” gombra kattintva lehet. (Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy azonosító nélkül is lehetőség van „Ügyfélkapu regisztrációra” időpontot foglalni.)
Forrás: kormanyhivatalok.hu
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium közleménye:
Intézze el ügyeit még az igazgatási szünet előtt a kormányablakokban!
A két ünnep között korlátozottan tartanak nyitva a kormányablakok és a kormányhivatali ügyfélszolgálatok, ezért javasolt az előre tervezhető ügyeket december 23-áig elintézni.
A munkanap-áthelyezések és az igazgatási szünet miatt december 30-án és 31-én országszerte 22 kormányablak fogadja az ügyfeleket 8 és 12 óra között.
E napokon 18 vármegyeszékhelyen egy-egy, a fővárosban három, Pest vármegyében pedig a Dunakeszi kormányablakban lesz ügyfélfogadás.
December 30-án és 31-én a személyi okmányokkal és a lakcímmel kapcsolatos ügyintézés mellett a Digitális Állampolgárság regisztráció, a diákigazolvány (NEK), TAJ kártya és Európai Egészségbiztosítási kártya igénylés intézhető a kormányzati ügyfélszolgálatokon.
A két ünnep között a Központi Okmányirodában (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.) csak személyazonosító okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére lesz lehetőség.
A kormányhivatali műszaki vizsgaállomásokon és a földhivatalokban is szünetel a félfogadás, utóbbiak január 3-án fogadnak először ügyfeleket.
A kormány- és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, de az online beérkezett kérelmek és a folyamatban lévő eljárások határidejébe ez az időszak nem számít bele.
A nyitva tartó ügyfélszolgálatokról a kormányhivatalok honlapján tájékozódhatnak.
Forrás: MTI
Be the first to comment on "Kormányablak ügyintézés a téli szünidőben"